Serviciul Clienți: 031 100 3786
Orar    Aeroporturi    Linii aeriene    Opinie    Hoteluri    Radar de zboruri

Serviciul Clienți:
031 100 3786


   Știri
   Știri
   Promotii
   Multimedia
   Pasager
   Orar
   Aeroporturi
   Linii aeriene
   Transfer
   Noile zboruri
   Dicționar aviatic
   Opinie
   Newsletter
   Portal
   Despre noi
   Colaborare
   Publicitate
   Căutare
   Contact


Pasagair.ro > Știri > Romania pe locul 5 in Europa

 
   

Romania pe locul 5 in Europa
2007-10-31 21:35

Piata transportului aerian din Romania va inregistra un ritm mediu anual de crestere a numarului de pasageri de 7,3% pana in 2011, situandu-se pe locul 5 in Europa la acest capitol, potrivit unui studiu estimativ efectuat de IATA (Asociatia Internationala de Transport Aerian). In fata Romaniei se situeaza Lituania (cu un ritm anual de crestere estimat la 12,1%), Polonia (9,2%), Ucraina (8,8%) si Serbia (7,6%), scrie presa internationala.

In Europa, ritmul mediu de crestere a numarului de pasageri urmeaza sa fie de 5%, iar traficul international urmeaza sa creasca cu 150 milioane de pasageri pana in 2011. IATA estimeaza ca in 2011, la nivel global, vor fi transportati 2,75 miliarde de pasageri, in crestere cu aproape 30% fata de 2006, cand numarul acestora a fost de 2,13 mld. pasageri.

Cererea pentru zboruri internationale va creste de la 760 milioane de pasageri in 2006 la 980 milioane in 2011, intr-un ritm mediu de 5,1% anual. Acest ritm va fi mai mic decat cel din perioada 2002-2006, datorita incetinirii sau ramanerii la un nivel constant a cresterii economice globale.

Cererea de zboruri interne va creste cu circa 30%, pana la 1,77 miliarde de pasageri in 2011, evolutie influentata de expansiunea puternica a pietelor interne din Asia, in special China, India si Vietnam, traficul international in Asia urmand sa ajunga la 87 de milioane de pasageri in 2011.

Fiecare tara trebuie sa se pregateasca sa intampine corespunzator cererea, pentru a nu intarzia dezvoltarea si pentru a fi organziat corect spatiul aerian si a evita astfel intarzierile, au mentionat reprezentantii IATA.

Acestia au adaugat ca ineficienta infrastructurii si intarzierile adauga 73 milioane de tone de dioxid de carbon in aer in fiecare an si cresc cu 12% consumul de combustibil, fata de situatia in care organizarea ar fi perfecta.

Mirzac Iulian




Ai noutăți? Informează-ne!

Newsletter
    


Știri:

2010-03-12 - Air Berlin, cursa saptamanala München-Constanta
2009-04-29 - Baneasa estimeaza afaceri in crestere cu 25%
2009-02-25 - Cursă aeriană București - Alexandroupolis
2009-01-23 - Companiile low-cost cauta angajati
2009-01-22 - Italienii fac aeroport la Deva


Booking.com