Serviciul Clienți: 031 100 3786
Orar    Aeroporturi    Linii aeriene    Opinie    Hoteluri    Radar de zboruri

Serviciul Clienți:
031 100 3786


   Știri
   Știri
   Promotii
   Multimedia
   Pasager
   Orar
   Aeroporturi
   Linii aeriene
   Transfer
   Noile zboruri
   Dicționar aviatic
   Opinie
   Newsletter
   Portal
   Despre noi
   Colaborare
   Publicitate
   Căutare
   Contact


Pasagair.ro > Știri > Nervi si timp pierdut in Aeroportul Timisoara

 
   

Nervi si timp pierdut in Aeroportul Timisoara
2008-01-10 13:13

Aproape 24 de ore au pierdut 84 de persoane in Aeroportul „Traian Vuia“ din Timisoara, dupa ce au apelat la o companie de zboruri ieftine.

Considerand foarte avantajoase preturile cerute de companiile aeriene „low cost”, tot mai multe persoane apeleaza la zborurile ieftine. Tot mai des insa clientii unor astfel de companii ajung in situatia in care pierd nervi si timp pentru ca firmele low cost nu le asigura minimul de conditii civilizate in cazul unor evenimente neprevazute.

In ultima perioada, aproape zilnic au aparut situatii in care clienti ai firmelor low cost s-au trezit abandonati sau fara bagaje prin aeroporturi. Ultimul caz s-a petrecut la Timisoara, unde 84 de pasageri ai companiei Blue Air au fost nevoiti sa doarma in aeroport.

Zborul care a ajuns la Timisoara plecase de la Roma, cu destinatia Bucuresti-Baneasa. Din cauza faptului ca aeroportul din Capitala era in ceata, avionul a aterizat la Timisoara, la miezul noptii de luni spre marti.

„Pasagerii au fost invitati in zona de tranzit. Ulterior, la ora doua noaptea si la zece dimineata, li s-a dat cate un sandvis si o sticla de apa de persoana”, a declarat Oana Jichici, director executiv adjunct al Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OPC) Timis. Doi inspectori de la OPC Timis au fost trimisi ieri la pranz la aeroportul Timisoara, dupa ce Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorilor a solicitat de la Bucuresti verificarea situatiei.

Dintre cei 84 de pasageri care au dormit pe scaunele din sala de asteptare a aeroportului, 18 au ales sa plece catre destinatie cu alte mijloace de transport, in timp ce restul au asteptat ca de la aeroportul Baneasa sa se comunice ca s-a ridicat ceata si calatoria trebuie reluata.

OPC nu a putut sa ajute oamenii cu care lucru pentru ca pe biletele vandute de Blue Air se spune explicit ca firma nu garanteaza ora de sosire la destinatie. Pana la urma, acestia si-au reluat calatoria la mai bine de 13 ore de la intreruperea ei. „Avionul Blue Air a decolat cu destinatia Baneasa la ora 13,20”, a declarat Leontin de Maio, director general adjunct al Aeroportului International „Traian Vuia“.




Ai noutăți? Informează-ne!

Newsletter
    


Știri:

2010-12-14 - Trafic normal pe Aeroportul Timișoara
2010-11-26 - Lecții deschise la Aeroportul Timișoara
2009-07-29 - Sistem performant de management al bagajelor
2009-07-08 - Raportul activității Aeroportului Timișoara
2009-05-24 - Numarul pasagerilor a stagnat in primele patru luni din 2009


Booking.com