Serviciul Clienți: 031 100 3786
Orar    Aeroporturi    Linii aeriene    Opinie    Hoteluri    Radar de zboruri

031 100 3786

Serviciul Clienți


   Știri
   Știri
   Promotii
   Multimedia
   Pasager
   Orar
   Aeroporturi
   Linii aeriene
   Transfer
   Noile zboruri
   Dicționar aviatic
   Opinie
   Newsletter
   Portal
   Despre noi
   Colaborare
   Publicitate
   Căutare
   Contact


Pasagair.ro > Opinie

Wizz Air (1/10)
anonim (2014-09-21)

Ca sunt jegosi
Hoti ordinari
Adaugă opinia


Wizz Air (1/10)
corneliu (2014-03-13)

false
destule
Adaugă opinia


Wizz Air (1/10)
Eu (2014-02-20)

te mint frumos si ai impresia ca pretul lor este cel mai bun !!!
nu am inteles de unde au scos astia tara numita transilvania(sau poate ca aceasta companie este din ungaria au un anume interes) ; de ce sunt extrem de uriciosi; si de ce accepta romanii niste avioane ce se prezinta mai rau ca vagoanele de tramvai !?
Adaugă opinia


Wizz Air (3/10)
Elena50 (2013-09-13)

Low cost si nu prea. La inceput am fost incantatat, ce sa spun, dar pe parcurs m-am convins si cu astia...
Iti iei biletul dar te trezesti de cele mai multe ori ca orarul s-a schimbat si ca noul bilet evident va fi mai scump. Greu cu recuperatul banilor in cazul in care un zbor a fost anulat sau daca plata prin transfer bancar nu s-a efectuat in timp utill. Informatii de mare ajutor le primesti doar daca suni la centrala lor cu taxe supra pret, FOARTE SCUMP. Un sfat: alegeti o companie romaneasca!
Adaugă opinia


Wizz Air (8/10)
gyongyi (2010-12-17)

pret bun pe buzunarul fiecaruia
ca nu au curse la Genova italy nota mai mica pe care o dau este pt. acest motiv
Adaugă opinia


Wizz Air (9/10)
Ady (2010-09-23)

eu unul am fost foarte multumit de zorurile ce le-am avut cu aceasta companie si de acum incolo tot cu wizzair voi zbura ca mi-a lasat o foarte buna impresie si am fost forte multumit cel putin de zborul atat de lin.
un dezavantaj ar fi faptul ca mi s-au parut putine kg la bagajul de Cala ceea ce m-a costat destul ca sa platesc in plus cele aproximativ 10 kg
Adaugă opinia


Wizz Air (9/10)
Eugenia (2010-06-21)

Am zburat de 3 ori pana acum cu aceasta companie, in primavara la madrid, vara trecuta in Barcelona, iar acum recent la Paris. Trebuie sa marturisesc ca mi-a placut la nebunie avionul acesta roz, dar in principal mi-a placut cum am fost tratata de insotitorii de zbor, aproape toti sunt tineri, zambitori si saritori. Desi la intoarcerea din madrid, se citea oboseala pe chipurile lor...din cate am inteles de la ei, zboara bucuresti-madrid-bucuresti fara sa ramana peste noapte, au ramas la fel de pozitivi si draguti. Am avut o intarziere, dar nu foarte mare si sa fim seriosi, este vba de o companie aeriana, nu de o linie ratb, imprevizibilul se poate intampla, iar daca e vorba de low cost, e si normal ca nu au avioane extra care stau doar pregatite sa decoleze in caz de orice situatie neasteptata. Decolari si aterizari profesioniste, cu siguranta am sa mai zbor cu wizz air!
Scaune destul de incomode pentru zborurile lungi, de fapt singurul aspect care mi-a dat de inteles ca e o companie low cost. Si intr-adevar am reusit cu greu sa dau de un angajat al wizz air chiar si la telefon care sa imi dea niste informatii aditionale in legatura cu zborul, dar per total wizz air e o companie profesionista
Adaugă opinia


Germanwings (10/10)
cristian (2010-05-19)

foarte in regula! recomand
nu am gasit
Adaugă opinia


easyJet (10/10)
Maryus (2010-04-16)

ieftin.calitatea buna in servicii
-
Adaugă opinia


Wizz Air (0/10)
VALY (2010-04-06)

conditii de zbor excelente,zboruri bune,preturi excelente
stewardezele lasa uneori de dorit,la fel si stewarzii...ar fi frumos daca ar mai infrumuseta culoarea scaunelor,eu un visiniu sters.,in rest numai de bine,am calatorit de cateva ori cu ei,sant ok.
Adaugă opinia


Flybaboo (10/10)
Tatiana (2010-02-24)

Zbor direct la Geneva, timp scurt de zbor. Personal foarte amabil, servicii la bord excelente, atmosfera placuta si confortabila. pretul foarte competitiv!
Nu am gasit dezavantaje.
Adaugă opinia


Wizz Air (3/10)
grasu (2009-11-09)

cai ii ieftin
ca ii sapa avionu ii urat si interor si exterior si murdar
Adaugă opinia


Ryanair (7/10)
sorin (2009-10-10)

cost redus, avioane bune, servicii bune
politica bagajului. fiecare persoana sa aiba geanta sa care sa nu depaseasca 15 kg. nu per total ci individual. ce facem cu bagajul unui coplil de 2 ani???. simplu.platim 110 euro si compania prospera.este jenant. zboruri nerecomandate familiilor cu copii mici care pleaca in concediu.
Adaugă opinia


Wizz Air (8/10)
constantin (2009-09-04)

O noua linie aeriana bacau dormund plus alte tari olegatura perfecta ptr moldova ptr leg dormund bacau sunt multi care lucreaza in germania suntem multumiti si cu 3 zile pe saptamina dar ultima zi din saptamina sa fie vinerea
din bucuresti nu avem legaturi catre moldova iar un taxi pina la gara de nord e de130ron plus trenul dacal prinzi pe cel de 23.50 daca nu trebuie sa stai in bucuresti pina a 2 zi la ora 6
Adaugă opinia


Wizz Air (2/10)
ion (2009-09-01)

e low cost
sunt neseriosi. vand bilete ieftine daca le cumperi din timp, dar schimba orarul si iti incurca planurile. amana zboruri, fac imbarcarile foarte greu, rateaza culoarul aerian... varza.
Adaugă opinia


Sky Europe (9/10)
Mariana Genoveva (2009-08-25)

Fiica mea a zburat in conditii excelente la Viena si inapoi la Bucuresti, a fost incantata, s-a reantors pe 13 august a.c. de la sora ei.Iar eu la randul meu abia asteptam sa-mi revad fiica insarcinata si nepotul care trebuie sa vina pe lume .dar nu a fost sa fie. Criza, bat-o vina!
Mi-am amnat cursa pt. 9.09. a.c in speranta ca se va reglementa situatia. Dar nimic. Nu stiu in ce conditii voi pleca la fiica mea care este insarcinata si trebuie sa nasca in septembrie la Viena si nici nu stiu cum ma voi intoarce in 2.10. a.c. pacat! sper sa se rezolve problemele, sper...speranta moare ultima, nu?as dpri sa aflu care este situatia actuala a companiei, poate binevoieste careva sa-mi scrie un mail. poate...
Adaugă opinia


Vueling (4/10)
luminita (2009-08-22)

Decoleaza de pe Otopeni si nu de pe Baneasa dar acest lucru te induce in eroare si crezi ca-i cursa de linie cand Click Air, acum Vueling, e un amarat de low cost. Dar scump!
Pretul este ridicat, mult peste serviciile oferite. Decat Vueling mai bine de 10 ori Blue Air. Nu-ti dau fara bani nici macar un pahar cu apa pe tot parcursul calatoriei. Personalul de pe aeroport, si de la decolare si de la destinatie este slab pregatit, iti schimba regulile. Sunt mincinosi! In contract sunt anumite conditii, dar te trezesti pe aeroport ca iti cer bani pentru bagaje(10 euro de geanta). Ba iti spun ca ai voie la un numar de kg, ba la altul. Sunt si rautaciosi si prosti. Mai ales cei din Spania.Au intarzieri, nu spun si te lasa sa astepti la imbarcare cu pasaportul in mana si 2 ore.
Adaugă opinia


SunExpress (4/10)
luminita (2009-08-22)

Decoleaza de pe Otopeni si nu de pe Baneasa dar acest lucru te induce in eroare si crezi ca-i cursa de linie cand Click Air, acum Vueling, e un amarat de low cost. Dar scump!
Pretul este ridicat, mult peste serviciile oferite. Decat Vueling mai bine de 10 ori Blue Air. Nu-ti dau fara bani nici macar un pahar cu apa pe tot parcursul calatoriei. Personalul de pe aeroport, si de la decolare si de la destinatie este slab pregatit, iti schimba regulile. Sunt mincinosi! In contract sunt anumite conditii, dar te trezesti pe aeroport ca iti cer bani pentru bagaje(10 euro de geanta). Ba iti spun ca ai voie la un numar de kg, ba la altul. Sunt si rautaciosi si prosti. Mai ales cei din Spania.Au intarzieri, nu spun si te lasa sa astepti la imbarcare cu pasaportul in mana si 2 ore.
Adaugă opinia


Wizz Air (10/10)
tavy (2009-07-16)

multe
nici unul
Adaugă opinia


Wizz Air (8/10)
Adrian Pop (2009-03-11)

pret BUN(cand sunt la promotie)..eu personal nu am intampinat inatarzieri...angajati de treaba..avioane noi si conditii bune!Super!
Prea putine curse din Rom. eu am fost din Budapesta...aici ai preturi mult mai bune..am prins ..Diferenta de pret intre cursele din Budapesta si cele din Cluj. Este mult mai avantajos ca pret o cursa din Bp..ceea ce inseamna deplasarea pan`acolo...dar ptr jumate de pret...merita si acesta. Din Cluj-Londra dus-intors era biletu 1200 lei..din Bp-Londra am platit 660 lei...+ microbusu pan la Bp.110 lei..deci alegerea voastra!:)
Adaugă opinia


easyJet (9/10)
Oana (2009-02-13)

personal prietenos, piloti exttrem de experimentati, aterizari fara probleme in conditii dificile, operativitate
putine destinatii de zbor din Romania
Adaugă opinia


Ryanair (10/10)
Daniel CIORA (2009-01-19)

in primul rand, ptr faptul ca sunt din constanta, ma scuteste de drumul dus-intors catre/dinspre bucuresti. asta inseamna economie la bani timp si nervi. calitatea aparatelor de zbor si serviciile sunt excelente. multumesc!
trebuie sa fii carcotas "la maxim" ptr a gasi nod in papura . sa nu zic ca nu am scris ceva am sa mesteresc niste neajunsuri : pre putina publicitate si poate intensitatea zborurilor...
Adaugă opinia


Air France (1/10)
manta (2009-01-10)

Nici UNUL !!!
Am si eu un prieten care a venit de la Paris si stiind ca eu am lucrat la aeroport a inceput sa se planga pe umarul me… 1) Mi-a spus ca organizare mai PROASTA ca la AirFrance nu crede ca exista deasemenea, PROBLEME FOARTE mari a avut pe Otopeni cu cei de la Menzies si cu cei de la vama care “cersesc” cate 10 Euro / 20 US$ daca ai de declarat ceva si “nu ai indeajuns” sa platesti vama. Eu stiu despre cei de la vama ca au fost foarte suparati in 2007 cand am intrat in UE deoarece nu mai trebuie sa declare bunuri la venirea din spatial UE deoarece “sfanta spaga” dintre paginile pasaportului a disparut cu desavarsire, acum “atacut” fiind concentrat asupra celor care tranziteaza UE in drum spre alte destinatii non UE. 2) I-au fost pierdute si "umblat" prin bagaje. Eu unul am lucrat din 2005 pana la inceputul lui 2008 pe Otopeni la firma care face mentenata la sistemele de securitate, taxare, sonorizare.... DA !!! Se fura din bagaje la greu !!! Incepend cu cei care cara bagajele din avion (seara se "opereaza" la greu la banda de descarcare deoarece nu este nimic supravegheat video) si pana la cei de la Menzies, Tarom.....clientii fideli ai "prazilor" fiind chiar si cei de la politia de frontiera si a aeroportului. Exista chiar si vanzari de "marfa" dar totul este FOARTE "discret" si organizat deoarece, implicatiile sunt de natura penala. Sunt vizate in special obiecte mici si de valoare, bijuterii, cosmentice, electronice..."se cauta" pana si parfumuri care sunt folosite....pentru ca aceste obiecte sunt usor de scos incinta aeroportului. Referitor la sistemul TVCI care supravegheaza aeroportul, este adevarat ca sunt instalate camere video, dar nu se poate supraveghe chiar tot....si nici nu se doreste.... Daca aveti nefericita sansa ca bagajul sa nu va soseasca in aceasi zi cu o alta cursa si vor ramane “peste noapte” aveti mari sanse ca la recuperarea lor…..doua, trei zile…..sa fie “scotocite” bine prin ele…… De ce oare credeti ca la biroul de “lost and found” sunt mai tot timpul ceteva valise in biroul angajatilor ?!?! si restul sunt afar ape holul mare ? Deci, peste noapte, cand este este liniste deplina si nu mai sunt curse bagajele Dv. Sunt ca la Dv. Acasa la Tarom sau la Menzies….. Succes in recuperarea bagajelor fara prea multe prejudicii. P.S. 1 Imi amintesc o chestie haioasa :);, intr-o zi l-am vazut pe o camera mobila (speed dome, este acea camera neagro, cu cap semirotund prinsa pe tavan) in timpul "actiunii" pe un angajat al unei dintre companiile ce presteaza pe aeroport in timp de actiona. Dupa ce am plecat din dispecerat m-am intalnit cu el si din curiozitate l-am intrebat despre incident doar din pura curiozitate sa vad reactia lui si daca recunoaste ceva.... :), raspunsul lui foarte rapid si hotarat "Ce vrei frate !!! Sa mor de foame cu painea in mana ? " :))) Man. P.S. 2 Detin mult mai multe date despre modul de “lucru” si “operare” de pe aeroportul Otopeni, dar imi este putin frica pentru a nu “deranja” prea tare anumite “lucruri”….
Adaugă opinia


Alitalia (1/10)
manta (2009-01-10)

Nici UNUL !!!
Am si eu un prieten care a venit de la Paris si stiind ca eu am lucrat la aeroport a inceput sa se planga pe umarul me… 1) Mi-a spus ca organizare mai PROASTA ca la AirFrance nu crede ca exista deasemenea, PROBLEME FOARTE mari a avut pe Otopeni cu cei de la Menzies si cu cei de la vama care “cersesc” cate 10 Euro / 20 US$ daca ai de declarat ceva si “nu ai indeajuns” sa platesti vama. Eu stiu despre cei de la vama ca au fost foarte suparati in 2007 cand am intrat in UE deoarece nu mai trebuie sa declare bunuri la venirea din spatial UE deoarece “sfanta spaga” dintre paginile pasaportului a disparut cu desavarsire, acum “atacut” fiind concentrat asupra celor care tranziteaza UE in drum spre alte destinatii non UE. 2) I-au fost pierdute si "umblat" prin bagaje. Eu unul am lucrat din 2005 pana la inceputul lui 2008 pe Otopeni la firma care face mentenata la sistemele de securitate, taxare, sonorizare.... DA !!! Se fura din bagaje la greu !!! Incepend cu cei care cara bagajele din avion (seara se "opereaza" la greu la banda de descarcare deoarece nu este nimic supravegheat video) si pana la cei de la Menzies, Tarom.....clientii fideli ai "prazilor" fiind chiar si cei de la politia de frontiera si a aeroportului. Exista chiar si vanzari de "marfa" dar totul este FOARTE "discret" si organizat deoarece, implicatiile sunt de natura penala. Sunt vizate in special obiecte mici si de valoare, bijuterii, cosmentice, electronice..."se cauta" pana si parfumuri care sunt folosite....pentru ca aceste obiecte sunt usor de scos incinta aeroportului. Referitor la sistemul TVCI care supravegheaza aeroportul, este adevarat ca sunt instalate camere video, dar nu se poate supraveghe chiar tot....si nici nu se doreste.... Daca aveti nefericita sansa ca bagajul sa nu va soseasca in aceasi zi cu o alta cursa si vor ramane “peste noapte” aveti mari sanse ca la recuperarea lor…..doua, trei zile…..sa fie “scotocite” bine prin ele…… De ce oare credeti ca la biroul de “lost and found” sunt mai tot timpul ceteva valise in biroul angajatilor ?!?! si restul sunt afar ape holul mare ? Deci, peste noapte, cand este este liniste deplina si nu mai sunt curse bagajele Dv. Sunt ca la Dv. Acasa la Tarom sau la Menzies….. Succes in recuperarea bagajelor fara prea multe prejudicii. P.S. 1 Imi amintesc o chestie haioasa :);, intr-o zi l-am vazut pe o camera mobila (speed dome, este acea camera neagro, cu cap semirotund prinsa pe tavan) in timpul "actiunii" pe un angajat al unei dintre companiile ce presteaza pe aeroport in timp de actiona. Dupa ce am plecat din dispecerat m-am intalnit cu el si din curiozitate l-am intrebat despre incident doar din pura curiozitate sa vad reactia lui si daca recunoaste ceva.... :), raspunsul lui foarte rapid si hotarat "Ce vrei frate !!! Sa mor de foame cu painea in mana ? " :))) Man. P.S. 2 Detin mult mai multe date despre modul de “lucru” si “operare” de pe aeroportul Otopeni, dar imi este putin frica pentru a nu “deranja” prea tare anumite “lucruri”….
Adaugă opinia


Ryanair (10/10)
didona (2009-01-05)

accesibil tuturor
nu am gasit
Adaugă opinia


Myair (5/10)
Camelia D. (2008-10-29)

Nici unul
Amanarea zborurilor sau anularea acestora si neanuntarea pasagerilor. M-am trezit la aeroport ca se anulase zborul fara sa fiu anuntata
Adaugă opinia


Tarom (9/10)
Andreea Girip (2008-10-25)

Tarifele practicate sunt foarte bune in ceea ce priveste caliatatea serviciilor.Nu au intarzieri,anularile de curse se produc in conditii exceptionale, nu obisnuiesc sa iti piarda bagajele, buna pregatire a pilotilor.
Atitudinea stewardeselor cam lasa de dorit.
Adaugă opinia


Alitalia (5/10)
Andreea Girip (2008-10-25)

Tarif mic.
Anulare curse,pierderea bagajelor,modificari foarte frecvente ale orarelor de zbor.
Adaugă opinia


Austrian (9/10)
Andreea Girip (2008-10-25)

Servicii impecabile, inclusiv pe zborurile operate de Tyrolean.
Mai practica overbooking-ul:)
Adaugă opinia


Vueling (8/10)
Andreea Girip (2008-10-25)

Poti zbura la un pret de low cost cu o companie care si-a depasit conditia, fiind chiar mai buna decat unele companii de linie.
Rezervarea si emiterea biletului in aceeasi zi.
Adaugă opinia


SunExpress (8/10)
Andreea Girip (2008-10-25)

Poti zbura la un pret de low cost cu o companie care si-a depasit conditia, fiind chiar mai buna decat unele companii de linie.
Rezervarea si emiterea biletului in aceeasi zi.
Adaugă opinia


Finnair (6/10)
Andreea Girip (2008-10-25)

Tarife destul de bune, in special pe destinatiile din Asia.
Isi anuleaza foate des cursele, iar comunicare cu ei este destul de greoaie.
Adaugă opinia


Germanwings (10/10)
mariana proca (2008-10-04)

preturi acceptabile pt orice buzunar, igiena ,insotitoarele de bord amabile si dragute, respectarea regulilor impuse in regulament
nu am nimic de adaugat
Adaugă opinia


Tarom (4/10)
Codruta Niculescu (2008-10-03)

ca orice linie aeriana te duce la destinatie repede si fara prea multa bataie de cap.
pretul exagerat de mare, tinand cont ca este companie romaneasca si ar trebui sa isi asigure in primul rand clienti de origine romana.un roman obisnuit nu isi permite sa isi cumpere un bilet de avion dus-intors bucuresti - baia mare sau bucuresti-cluj sau bucuresti - satu mare pentru ca se ridica la nivelul unui salariu.ar trebui sa muncim o luna intreaga doar pentru o calatorie cu compania aeriana romaneasca...nu mai spun ca alte optiuni nu prea avem, cu alte companii nu avem legaturi in tara.
Adaugă opinia


easyJet (9/10)
tistu ionela florentina (2008-10-03)

preturi avantajoase
putine destinatii
Adaugă opinia


easyJet (10/10)
Daniela pocora (2008-09-30)

preturi bune, conditii excelente si seriozitate. am cumpărat bilet pentru londra în perioada summit-ului nato şi am avut teama că se vor anula zborurile. m-am înselat şi trebuie să recunosc ca imi pare bine.
ca aceasta firma nu ma are zboruri spre londra, lucru de care imi pare foarte rău. poate va răzgânditi şi ar fi minunat.
Adaugă opinia


Myair (2/10)
Daniela (2008-09-19)

------------------
prea costisitor si putin seriosi ( am zburat cu aceasta companie eram 2 persoane cu o singura valiza care cantarea 24 kg deci retineti 2 PERSOANE CU O SINGURA VALIZA si m-au pus sa platesc 60 euro la vama pt bagaje) si de unde piu ca avionul era aproape gol............din partea mea nu sunteti seriosi
Adaugă opinia


LOT (9/10)
Dudu Florin (2008-09-04)

S-au miscat bine, servicii la bord ok, zboruri - 4 la numar - fara probleme.
Pe ruta OTP - Warsovia, am zburat cu un Embraer 175 - parca - si mi s-a parut cam inghesuit, un avion cu aprox. 66 locuri. Stewardese cam purii.
Adaugă opinia


Malev (10/10)
viorica caraiman (2008-09-01)

preturi bune si servicii deosebite
nu am vazut nimic negativ
Adaugă opinia


Wizz Air (7/10)
neghina daniela (2008-08-31)

depinde de noroc.am circulatsi a fost ok
sunt persoana cu ahndicap gr 1,sanatoasa fizic si mental dar ceva probl mai grave interne,ma intereseaza daca as avea ceva avantaje de red de pret sau stiu eu ca oricum pensia de handicap la 37 de ani o am de 270 lei ,si parca nu ar fi destul pt tratamen treb sa vin mai des la spital la BARCELONA .daa stie cineva vreun cuvant cheie astep. un mail.
Adaugă opinia


Tarom (10/10)
dragos (2008-08-28)

Pret ok. Mancare ok. Servicii ok. Am fost cu charter Bucuresti - Nisa.
Nici unul
Adaugă opinia


Wizz Air (7/10)
marginean cosmina (2008-08-26)

clasa foarte economica
prea multe intarzieri
Adaugă opinia


Alitalia (1/10)
tudorache bogdan (2008-08-16)

pretul relativ bun
bagaje pierdute pe ruta roma -paris....gasite dupa 3 zile la paris,lucruri furate,din bagaj,etc......
Adaugă opinia


easyJet (10/10)
sergiu sarpe (2008-08-16)

preturi super
nu se ofera servicii gratuite la bordul aeronavei.macar o cafea
Adaugă opinia


easyJet (10/10)
stingo (2008-08-05)

exceptional, servicii de calitate
nu exista
Adaugă opinia


Wizz Air (9/10)
dudu florin (2008-07-28)

Avioane destul de noi, servicii la bord in limba romana. Am zborat doar odata, dus-intors si am fost f. multumiti. Am rezervat si pentru anul viitor, un alt zbor dus-intors, astept sa vad. Preturi f. bune, desi vad ca au inceput scumpirile, incet-incet. Carburantul....bata-l vina !
Au scos cursa Bucuresti - Budapesta. Budapesta este un nod important, de unde te poti "lega" catre alte zboruri interesante marca WIZZ. Plus ca este un oras frumos bun pentru un citybreak de week-end.
Adaugă opinia


Tarom (10/10)
lepadatu dana-gabriela (2008-07-17)

pret mic fata de alte companii
nici unul
Adaugă opinia


Wizz Air (8/10)
grozav nicolae (2008-07-05)

ie o firma ieftina de transport si foarte accesibila pt unele destinati imi place cu wizzair
nu vor sa faca reduceri pt luna august as vrea sa iau bilet in luna aia da ie prea scump din romania in anglia pe data de 29 august chiar nu vreti sa faceti nici o reducere pentru data ai biletu catre romania lam cumparat la wizzair pt romania dar vreu intors ca suntem un grup
Adaugă opinia


Tarom (3/10)
apahidean bianca (2008-07-04)

pretul mai mic fata de alte companii
serviciile de proasta calitate si mancarea catastrofala
Adaugă opinia


Aer Lingus (7/10)
apahidean bianca (2008-07-04)

o companie destul de mare cu preturi uriase si serviciile pe masura
nu au zboruri in romania
Adaugă opinia


Ryanair (9/10)
apahidean bianca (2008-07-04)

o companie mica (irlandeza) cu servicii destul de bune si preturile pe masura
aglomeratia si zborurile numai in irlanda si anglia
Adaugă opinia


Germanwings (8/10)
Adela Herth (2008-07-02)

aeronave confortabile personal prietenos pret accesibil in germania partener rail & fly respecta orarele de zbor
nu pleaca spre/din frankfurt au introdus si ei taxa de bagaj
Adaugă opinia


Ryanair (1/10)
andrei (2008-06-30)

nu sunt
au anulat cursele din august si nu pot intra in posesia banilor de pe bilete!!! ii returneaza ei cica...da nu ses stie cand
Adaugă opinia


Myair (4/10)
mihaela bulai (2008-06-26)

nici macar una
plecari tarzii,preturi mari,anularea cursei si neanuntarea din timp a pasagerilor despre aceasta modificare.
Adaugă opinia


Wizz Air (8/10)
cristina diac (2008-06-25)

ieftin si de calitate.
inca nu am gasit
Adaugă opinia


Myair (5/10)
VLAD CAMELIA (2008-06-10)

CURSA CHARTER TENEFIFE
MI-AU FURAT DIN BAGAJE
Adaugă opinia


Wizz Air (9/10)
gherghel augustin (2008-06-08)

foarte bune conditii
nici unul
Adaugă opinia


easyJet (10/10)
gurgu mircea (2008-06-06)

e ieftin
nu iti da sa mananci
Adaugă opinia


Tarom (8/10)
Emilian (2008-06-04)

Eu am mers cu o promotie super iefftin tinind cont ca Tarom nu e low cost, 220 euro Cluj -Madrid si mi sa parut k ,nu am de ce sa ma plang.
O sa gasesc data viitoare cand nu o sa mai fie promotie
Adaugă opinia


Tarom (1/10)
Mihai Ciocau (2008-05-21)

Ce avantaje ofera Taromul???? Avantajul de a fi alaturi de batranele acelea de stewardese care tin nasul sus si nici macar nu stiu cum sa vorbeasca! Numai pe spagi a ramas Taromul. Zburati cu alte linii si o sa vedeti au un customer service nr 1 iar servirea se face de catre fete tinere, frumoase si sanatoase. La Tarom insa toate babele, toate nevestele celor din vechea garda....ti-e si scarba sa urci in avion.
Foarte-foarte scumpi, este incredibil dar o cursa de 400 de mile aeriene, bucuresti - salonic si retur costa 350 de euro!! Unde s-a mai auzit asa ceva??? Sa le fie rusine pt nesimtirea de care dau dovada, nu stiu decat sa te stoarca de bani. O cursa KLM de la bucuresti cu destinatia oriunde in europa este sub 300 de euro. Taromul tine preturile sus pt ca s-au inteles cu jegosii aia de greci si astfel Taromul a ajuns sa monopolizezet cursele de salonic iar Olympicul pe cele de Atena!
Adaugă opinia


Sky Europe (9/10)
Mircea Constantinescu (2008-05-21)

Avioane noi, confortabile, personal de bord amabil, respecta orarul, pret foarte bun
Aeroportul de plecare Bucuresti Baneasa (zis si Aurel Vlaicu) e de-a dreptul sordid! Sky Europe nu are nicio vina.
Adaugă opinia


Ryanair (10/10)
muresan radu (2008-05-13)

cele mai bune preturi,flota mare,on time,eu zic ca sunt ok
nu cred sa fie
Adaugă opinia


Wizz Air (9/10)
Zoltan (2008-05-05)

preturi mici, avioane noi, siguranta,
intirzieri
Adaugă opinia


easyJet (8/10)
grecu ionela (2008-05-03)

flexibilitate pret bun
intarzieri mici
Adaugă opinia


Myair (1/10)
neagu adrian (2008-04-29)

ramai fara bagaje
pleci mai usurat nu mai ai de carat
Adaugă opinia


Tarom (9/10)
anca anca (2008-04-23)

e ieftina si calatoresti in siguranta
________
Adaugă opinia


Tarom (9/10)
deea (2008-04-23)

mancare buna
preturi cam mari
Adaugă opinia


Alitalia (5/10)
deea (2008-04-23)

nici unul
nu mi-a placut, cam murdar
Adaugă opinia


easyJet (7/10)
deea (2008-04-23)

zbor placut
cam neseriosi
Adaugă opinia


Alitalia (5/10)
Bogdan (2008-04-14)

pret, punctualitate
aeronave vechi, uzate se pierd bagaje
Adaugă opinia


Bulgaria Air (1/10)
barbalata ioan (2008-03-31)

au acelasi pret la bilete chiar si mai scumpe fata de germaniwings
cred ca e cea mai neserioasa companie aeriana defiecare data nu pleaca avioanele in cursa la timp si mint cu o nerusinare de nedescris
Adaugă opinia


Wizz Air (2/10)
LAURA (2008-03-28)

NICI UN AVANTAJ NU ARE
TE TAZEAZA PT FIECARE NMIC DC NU AU LASAT CA LA INCEPUT???ERA FFF BINE ASA
Adaugă opinia


easyJet (8/10)
radu maria (2008-03-26)

preturi mici, seriozitate.astept noilw promotii pana acum am luat la pret cred fara concurenta
mici intarzieri
Adaugă opinia


Wizz Air (2/10)
mircea dima (2008-03-24)

nashpa
am asteptat inainte de craciun, 7 ore pe aeroportul luton londra. cam multa intarziere. aplauda lumea cand a vazut avionul ca vine in sfarsit
Adaugă opinia


Sky Europe (10/10)
Cezarina Dima (2008-03-23)

o companie excelenta! siguranta, confort, preturi mici cea mai buna!
nu mai face zboruri directe dela bucuresti!
Adaugă opinia


Vueling (9/10)
iolanda ion (2008-03-22)

zbor ieftin tur-retur,zbor direct,conditii excelente,echipaj super
intarzierea bagajelor fara macar sa anunte ca nu au mai incaput in cala avionului cu care zbori
Adaugă opinia


SunExpress (9/10)
iolanda ion (2008-03-22)

zbor ieftin tur-retur,zbor direct,conditii excelente,echipaj super
intarzierea bagajelor fara macar sa anunte ca nu au mai incaput in cala avionului cu care zbori
Adaugă opinia


Wizz Air (4/10)
MIHAELA CHITU (2008-03-20)

PUTIN PLATESTI PUTIN PRIMESTI
AVION DE NAVETISTI CU PAPORNITE , COPII MICI CARE PLANG TOT TIMPUL ZBORULUI,,, NU POT SA SPUN K M-A DEZAMAGIT SERVICIUL LA BORD DAR CU SIGURANTA CEI CARE CALATORESC CU ACEASTA COMPANIE DA. GASESTI ACEEIASI LUME BINE EDUCATA DE P LINIA FEROVIARA CHITILA -BUCURESTI. CINE DORESTE COMPANIE SELECTA SA ALEAGA ALTCEVA...
Adaugă opinia


Lufthansa (7/10)
nicolae adrian (2008-03-18)

servire impecabila din partea stiuardezelor.
pacat ca nu are escala la timisoara pentru ca sa vin la londra merg la bucuresti si cum merge deasupra de timisoara ar scuti o juma de ora . parerea mea nu vreau sa fiu indiscret.
Adaugă opinia


Malev (10/10)
Scarisoreanu Adrian Robert (2008-03-12)

- foarte amabili si profesionisti
-
Adaugă opinia


Wizz Air (8/10)
Andrei Maracine (2008-03-11)

siguranta, confort ok, avioane noi, preturi mici
lipsa de punctualitate
Adaugă opinia


Sky Europe (7/10)
Andrei Maracine (2008-03-11)

punctualitate, siguranta, confort
preturi cam mari pentru o companie low-cost!
Adaugă opinia


Alitalia (8/10)
bognana panaitescu (2008-03-06)

seriosi,respecta orarul echipaj sigur servire la bord gratuita
pret deservirea si informatiile la casele de bilete de la Otopeni lasa de dorit preturi diferite intre afisaj internet si casa
Adaugă opinia


Vueling (5/10)
bogdana panaitescu (2008-03-06)

pret redus echipaj bun
neseriosi privind orarul modifica data zborurilor fara sa anunte la fel portile in aeroport si nu anunta nu te servesc nici cu apa
Adaugă opinia


SunExpress (5/10)
bogdana panaitescu (2008-03-06)

pret redus echipaj bun
neseriosi privind orarul modifica data zborurilor fara sa anunte la fel portile in aeroport si nu anunta nu te servesc nici cu apa
Adaugă opinia


Wizz Air (8/10)
Nicu Necsulescu (2008-03-02)

avioane noi,preturi mici,personal calificat,insotitori de bord amabili,punctualitate(nu au depasit sfertul academic)
faptul ca unii pasageri confunda avionul cu autobuzul comunal,la venit au cerut 6 euro pe bagajul de cala(desi pe acelasi bagaj la plecare nu platisem nimic-nu prea am inteles motivul).
Adaugă opinia


Malev (8/10)
alex serban (2008-02-22)

zbor placut .... conditii bune .... ieftin
nu am primit mancare pe timpul zcorului pana la madrid
Adaugă opinia


Air France (10/10)
axinia Tudorel (2008-02-14)

profesionalism,respecta orarul de zbor,sguranta,politete,eleganta navelor amabilitate siinteres pt satisfacerea dorintelor pasagerilor.
Nu efec tuieaza trasee ca Barcelona sau destinatii din Italia decit prin Paris ceea ce creste mult pretul biletelor
Adaugă opinia


Sky Europe (1/10)
Hering Cristina NIcoleta (2008-02-03)

E ieftin
Si cu compania Sky Europe ca si cu Alitalia am avut niste experiente neplacute . In februarie , dupa ce Romania a intrat in EU am calatorit cu compania Sky Europe , facand ruta Budapesta - Roma - Lamezia Terme . Am cumparat biletul doar dus , pentru ca vroiam sa ma intorc in Romania cu prietenul meu cu masina ( am dreptul sa imi aleg singura mijlocul de transport cu care prefer sa ma intorc ) . Facand "coada" de aproape o ora check in persoana care trebuia sa imi emita biletul si sa faca imbarcarea mea si a bagajului mi-a spus ca e obligatoriu sa am si biletul de intoarcere . Am fost nevoita sa sun in Italia sa-i spun prietenului meu sa imi procureze un bilet de intoarcere . O data ajunsa in Italia am trimis un email companiei Sky Europe care mi-a spus ca nu eram obligata sa imi cumpar biletul de intoarcere si atat . Deci cine e vinovat ? Cei care fac check in lucreaza pentru compania Sky Europe deci trebuiau sa stie si daca nu stiau , de ce nu sant informate bine si clientul sa nu aiba de suferit de pe urma lor ? Asa ca am pierdut si biletul de intoarcere , neavant un mijloc de transport spre casa din Budapesta , la aceea ora . Am intrat in EU sau nu? Atunci de ce nu ni se acorda anumite drepturi?
Adaugă opinia


Air France (5/10)
adrian tiganila (2008-02-03)

nici un avantaj
fara dezavantaje
Adaugă opinia


Alitalia (1/10)
Hering Cristina NIcoleta (2008-02-03)

Nici unul , dupa experienta traita
Anul trecut in noiembrie am cumparat un bilet dus ( Budapesta-Milano-Roma-Lamezia Terme ) -intors ( Lamezia Terme-Milano-Budapesta ) . La plecare , am constatat in aeroportul din Lamezia Terme ca nu mai am bagaj .... fara sa mi se spuna drepturile pe care le am in acest caz ; (dupa 3 zile mi-a ajuns si bagajul tot rupt , nu cum au scris , doar manerul ) . M-am informat pe internet , am urmat procedura indicata , dar nimeni nu a raspuns internet , am urmat procedura indicata , dar nimeni nu a raspuns niciodata la nenumaratele telefoane pe care le-am dat si nici la emailurile pe care le-am scris companiei Alitalia . Nici dupa 3 luni cand a trebuit sa ma intorc acasa nu mi s-a dat kitul de prima necesitate si nici bagajul care erau obligati sa mi-l dea . Niciodata nu si-au cerut scuze , iar in aeroportul din Lamezia Terme cand am intrebat unde ma pot adresa pentru aceasta problema mi s-a spus ca nu mai pot face nimic dupa 3 luni . Surpriza nu se termina aici , cand am ajuns in aeroportul din Budapesta am constatat cu stupoare ca si aceasta valiza noua pe care am fost obligata sa mi-o cumpar mi-adeteriorat-o aceeasi companie . Mai trebuie sa adaug ceva , singurul raspuns dat companie . Mai trebuie sa adaug ceva , singurul raspuns dat de catre compania Alitalia cu sediul in Romania , care m-a facut sa raman cu gura cascata a fost :sa le trimit bonul bagajului deteriorat ( precizez ca am cumparat acea valiza cu trei ani in urma din Torino ) si sa imi cumpar eu o valiza ca si cea deteriorata si compania imi va trimite 50 % din suma cheltuita dupa ce le trimit bonul . Aceste lucruri nu sant scrise din suma cheltuita dupa ce le trimit bonul . Aceste lucruri nu sant scrise pe site-ul companiei Alitalia .
Adaugă opinia


Alitalia (1/10)
adrian tiganila (2008-02-03)

absolut nici unul
sunt cetatean roman cu rezidenta in spania,am cumparat biletul din spania dus-intors iar la plecare mi sa comunicat k nu pot calatorii inapoi in spania daca nu inca un bilet de calatorie dus-intors,asa k ma costat biletul de avion dublu,aproape 600 de euro.NICIODATA CU ALITALIA!!!!!!!!!!!!!
Adaugă opinia


Tarom (10/10)
radu daniela (2008-02-01)

toate avantajele
nici unul
Adaugă opinia


Myair (2/10)
simona cabaua (2008-01-31)

avioanele un pic mai noi si mai curate decat blueair
aminarea plecarilor si lipsa bunului simt al companiei de a anunta pasagarii de schimbarile care sa fac.
Adaugă opinia


Sky Europe (8/10)
NICOLAE NECSULESCU (2008-01-20)

O COMPANIE CARE ISI RESPECTA PROGRAMUL,PASAGERII. NU INTARZIE NEJUSTIFICAT,BAGAJELE AJUNG OK
LOW COST
Adaugă opinia


Vueling (10/10)
Constantin Gonta (2008-01-16)

cel mai ieftin bilet dute-vino. Avion confortabil. Zbor si aterizare lina.
Nu sunt
Adaugă opinia


SunExpress (10/10)
Constantin Gonta (2008-01-16)

cel mai ieftin bilet dute-vino. Avion confortabil. Zbor si aterizare lina.
Nu sunt
Adaugă opinia


Wizz Air (8/10)
anton marinescu (2008-01-11)

pret foarte mic care face de rusine concurenta, avion bun, echipaj o.k, legaturi multe din bucuresti
un singur avion pe bucuresti care duce la intarzieri si scandaluri in aeroport, lipsa unor angajati ai wizz in baneasa
Adaugă opinia


Sky Europe (9/10)
anton marinescu (2008-01-11)

pret mic, legaturi multe din viena, avion modern si nou
curse putine din bucuresti
Adaugă opinia


Vueling (5/10)
gruianu marian (2008-01-07)

in primul rand zborul direct fara escala,pretul biletului accesibil,echipaj profesionist,punctualitate, siguranta.Vadoresc multe zboruri linistite
consider ca nu sant dezavantaje poate doar faptul ca pasagerii se deplaseaza in spatele aronavei in zona barului si se creaza astfel un dute-vino.In rest nimic
Adaugă opinia




Booking.com